Географічний етап

Мета: розширити знання про способи видобування, транспортування нафти, дізнатися про технологію буріння свердловин, визначити, які країни світу є лідерами з нафтовидобування.

Результат роботи: слайдова презентація (до 5 слайдів), яка розкриє найважливішу географічну інформацію про нафту.

Оцінювання. Критерії оцінювання презентації - на відповідній сторінці меню сайта.

 

На допомогу


Історичний етап

Мета: ознайомлення з походженням слова «нафта», з історією використання нафти у давнину, з історією видобутку нафти на початку ХХ століття; доведення, що нафта може бути джерелом смертельної зброї та причиною міжнародних конфліктів.

Результат роботи: слайдова презентація (до 5 слайдів), яка розкриє найважливішу історичну інформацію про нафту.


Економічний етап

Мета: визначення причин і наслідків «нафтових» мільярдів в світі, аналіз дії економічних законів на ринку нафти, систематизація інформації про альтернативні джерела енергії, про споживчі товари, в яких присутні нафтопродукти.

Результат роботи: учнівська слайдова презентація (до 5 слайдів), яка розкриє найважливішу економічну інформацію про нафту.


Екологічний етап

Мета: визначення факторів забруднення навколишнього середовища нафтопродуктами, способів забезпечення екологічної небезпеки під час видобутку, транспортування, ознайомлення з методами утилізації вуглеводнів, вимогами до підприємств.

Результат роботи: учнівська слайдова презентація (до 5 слайдів), яка розкриє найважливішу екологічну інформацію про нафту.


Хімічний етап

Мета: ознайомлення з гіпотезами походження нафти, вивчення фізичних властивостей та хімічного складу нафти, систематизація знань про використання нафти і нафтопродуктів.

Результат роботи: виступ на тему веб-квесту, в якому необхідно захистити свою точку зору на основі нових знань, отриманих в ході квесту.



Для допитливих